Vad heter du: Karin
Var bor du: Norr om Norrtälje
Trivs du där: Ganska bra
Brukar du läsa horoskop: Om de kommer över mig. Men jag tror inte ett dugg på det.
Har du körkort: Japp, sen 2003
Favoritdjur: Katter helt klart
Festar du mycket: Hahaha! Det fanns en tid då jag gjorde det. Kanske kommer den tiden tillbaka.
Sprit, cider, vin eller öl: 1. Öl. 2. Vin 3. Cider 4. Sprit
Antal kuddar i sängen: Fyra. Fast två av dem tillhör herr Kurry
Äger du ett busskort: Jo. Jag har aldrig behövt ett så mycket som jag gör nu.
Vad åt du till frukost: Havregrynsgröt med sylt.
Har du haft sex idag: Sånt har jag inte tid med.
Nästa mål i ditt liv: Få godkänt på min första tenta.
Hur svarar du i mobilen: Hallå? Eller Hej det är Karin.
Antal timmar sömn inatt: Fem.
Sov du ensam: Japp.
Din hobby: Skriva, umgås med Kajsa, samt en och annan vän.
Vad är det för veckodag?: Måndag.
Vad åt du senast: Daimtårta på mitt livs första föräldramöte.
Vem fick du sms av senast: Christine
Vem ringde dig senast: Herr Kurry
Godaste ölen du druckit: Karlovacko.
Vilka hårfärger har du haft: Rött, brunt och blont.
Vad såg du senast på TV: Raw. En hemsk kanadensisk ståuppkomiker skrek sig igenom halva programmet. 
Vad läser du för bok just nu: En fruktansvärd bok under benämningen kurslitteratur, Massmedier.
Skostorlek: 39
Hårfärg: Råttfärgad eller halvblont, lite beroende på årstid.
Är du kär i någon: Nja.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja egentligen vill jag bo närmare en stad fast ute på riktiga landet.
Dricker du: Jag minns inte när jag sist drack en alkoholhaltig dryck.
Vilken parfym använder du: Biotherm
Vilka skor använder du: Lacostesneakers, gympaskor. Och ett par vita sneakers med höga vrister som jag köpte för ca sex år sen.
Dagens klädsel: Nya jeans från Bik bok, svart tröja och en ärmlös kofta.