Det börjar närmast bli politiskt inkorrekt att tycka så här , men detta är inte ok. Jag tycker själv att jag är hyfsat icke fördomsfull och jag anser att pedofiler ska få komma till tals lika mycket som alla andra. En pedofil är en pedofil och så länge denna inte gör något brottsligt ska alla andra bara back off. Detta innebär inte att jag tycker läggningen ska normaliseras. Jag är rädd för att gränser suddas ut och vilken grupp som drabbas. Därför tycker jag inte detta är ok. Även om det inte heller är brottsligt så är det enligt min smak gränsöverträdande. 

 En vuxens kontakt med ett litet barn ska inte vara ”sensuellt”. Barn och sensuell passar inte ihop och ska heller aldrig göra det. Jag har ingen som helst förståelse för det ”fina” eller ”mysiga” i texten som några tycker, av kommentarerna att döma. Jag blir illa berörd. Jag tänker på min dotter. Och då är det fan inte ok.